Konsert på g

2011-03-03 ♥ 15:37:36
Heej är jättestressad hinner egentligen verkligen inte skriva men är nog lite beroende så klart att jag gör det ändå hehe. Om en halvtimme ska jag över till farmor&farfar och äta middag sen halv 5 ska vi vara på Nordanå då vi har genrep, och sedan klockan 7 smäller det. Ryktas om att det kommer vara fullt med folk, wohooo.. Hade nyss gympa så sitter i blött hår, ska fixa det snarast! Skriver när jag kommer hem istället,  ha det så bra puss!!



Varför ser det ut som att jag är tolv?..

Kommentarer
Postat av: zteffy

åh tack sötnos !;* allt bra annars? :) 12.. nej du är så sjukt snygg gumman!;*

2011-03-03 @ 20:31:54
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback