Korpilombolo

2011-03-09 ♥ 15:34:46
Hej! Kom fram för ett litet tag sen. Bussresan kändes hur kort som helst. Sov den första timmen sen såg jag på Mean Girls 2. Ojojoj så mycket bättre den första filmen är alltså. Man ska inte göra två:or på sånna filmer, det förstör.. Tror jag var helt ensam på bussen sista biten. Haha lite småläskigt. Trodde nästan att  skulle glömma bort mig så när det var kanske en halv km kvar så gick jag till trappen och var beredd haha.
Vi ska äta om ett litet tag. Alltid tidig middag här.. Fast helt okej just nu för jag hann inte äta frukost imorse. Eller rättare sagt det fanns ingen frukost. Innan vi for stannade vi av på statiol och köpte 2 Vitamin Well. Är helt beroende av det. Finns ingen godare dricka!
Hej! Kom fram för ett litet tag sen. Bussresan kändes hur kort som helst. Sov den första timmen sen såg jag på Mean Girls 2. Ojojoj så mycket bättre den första filmen är alltså. Man ska inte göra två:or på sånna filmer, det förstör.. Tror jag var helt ensam på bussen sista biten. Haha lite småläskigt. Trodde nästan att  skulle glömma bort mig så när det var kanske en halv km kvar så gick jag till trappen och var beredd haha. 



Satt självklart längst fram och stekte ha-ha..
Vi ska äta om ett litet tag. Alltid tidig middag här.. Fast helt okej just nu för jag hann inte äta frukost imorse. Eller rättare sagt det fanns ingen frukost. Innan vi for stannade vi av på statiol och köpte 2 Vitamin Well. Är helt beroende av det. Finns ingen godare dricka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback