Leopard

2011-03-04 ♥ 17:30:28
LOV!!!! Ni kan inte förstå hur mycket jag har längtat efter detta! Känns så g-rymt skönt. Fick tillbaka nationella idag i svenska MVG-. Ska man vara nöjd eller? OHJA. Satt ju väldans bra bara sådär innan lovet. Vaknade upp idag med en förjävlig nackvärk. Hade stått snett igår och kollat på ledarna. Men börjar gå över nu? Det måste det göra, för ikväll blir det dansande!! Ska över till farmor&farfar och äta middag med min bror och sedan far jag till Petrowich för att fixa mig inför kvällen. Blir "förfest" där,  alltså med musik hehe. 

Kommer att ta med mig massa kläder för kan inte bestämma mig, har just nu på mig min leopard jumpsuit fast jag tvekar om jag ska ha den ikväll så. Men blir nog bra tillslut iallafall. 

Jag Joffana Julie Svanen och Petrowich beställde smink för cirkus 900kr från ELF. Ganska underbart inte sant? Taggar tills det kommer hem nu, och vi taggar tills måndagen!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback