Moe´s

2011-03-07 ♥ 16:13:22
Heej! Har varit deprimerad hela morgonen för att jag inte har haft något internet. Så jag har inte kunnat blogga på morgonen. Somnade inatt med tv:n på runt halv två. Sen vaknade jag av att Viktor ringde vid halv 11. Somnade inte om utan gick ner istället. Förvånar mig själv enormt för jag var gaanska så trött alltså. Hehe fast sen i soffan när vi hade lagt på så tog jag en liten tupplur. 

Håller på att fixa mig nu. Har duschat och rakat benen, skulle kunna jämföra dem med silkestyg just nu lovely! Är supertaggad inför ikväll då det är Halv 8 hos mig hemma hos Moa. Fattar ni? Jag hoppas ni gör det haha. Kommer bli grymt! 



Har mitt naturliga hår just nu, förutom luggen som jag bara plattat yttepyttelite. Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback