Nationella nu.

2011-03-16 ♥ 07:51:30
Onsdag morgon. Här går det undan! Usch och fy , np idag.. Det kommer INTE gå bra. Känns som om jag kommer sänka mitt betyg i Kemi. Hoppas alla går under så jag inte är dåligast. Haha okej skämtade. Fast inte.. Mår illa för att jag är så nervös.. Hur bra är det på en skala? Kommer avlida idag. Hahaha nej nu skämms jag för att jag whinar så mycket i detta nu. Det kan inte gå sämre än att att jag får IG hehe. Ska tänka positivt. Pappa var och handlade igår så nu blir det en go frukost! Och blir ju riktigt härligt efter skolan då jag och Joffana ska solaaa!!! Nu jäklar ska vi bli bruna hihi. Önska mig lyckatill nu, Puss!  


Kommentarer
Postat av: :)

Lycka till!

2011-03-16 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback