Shorts

2011-03-05 ♥ 16:00:54
Ett plagg som jag är väääldigt svag för: Shorts! Har över 10 par olika shorts, allt från mjukisshorts till skinnshorts. Är nog ett av det bästa jag vet. Haha okej kanske inte, men det är så otroligt snyggt allstå!



1. Röda knälånga shorts från Gina Tricot
2. Khaki midjeshorts från Bikbok
3. Svarta midjeshorts från Hm
4. Beiga midjeshorts från Hm
5. Svarta skinnmidjeshorts från Nelly
6. Midjejeansshorts från Hm
7. Avklippta jeans , ingen aning om vars de kommer ifrån(a)
8. Avklippta jeansleggings från Gina Tricot
9. Avklippta jeans från Levis.
Sen finns det massa mjukisshorts som jag inte orkade ta med. Men här har ni iallfall sett en liten del av min svaghet när det gäller kläder!

Kommentarer
Postat av: lisamelin

gryyyymt snygga shorts! :D

2011-03-05 @ 20:51:40
URL: http://lisamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback