Majlisan

2011-03-11 ♥ 22:55:26
Fredag kväll och jag sitter och lyssnar på OMG. Saknar min lilla vän Maja. I början på hösten så sov hon över en helg. Båda var helt galet förkylda. Och det blev ju inte speciellt bättre av att vi var med varandra. Iallafall, då spelade vi in när vi sjöng OMG. Skrattar lika mycket då jag kollar på den filmen. Vi trodde att vi var as bra, hehe fast det var vi ju! MYT!!!!! Haha nejdå så dåliga var vi inte, men nästan. Måste lägga upp videon sän när jag kommer hem haha. 

Jag undrar varför jag sitter vid datorn och inte framför tv:n. Skulle ju se en film som började klockan 10. Varför trotsade jag mig själv, det är frågan! Vad ska jag göra istället?? Ne nu ska se filmen puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback