>Hockey

2011-03-12 ♥ 16:15:09
Kom hem för ett litet tag sedan från våran skotertur. Ungefär 6 mil, riktigt underbart och världens bästa väder. Om jag inte har fått färg i ansiktet nu heter jag Bertil resten av veckan! Haha okej det blir ju som ikväll och imorgon inte mycket. Men mina kinder steker just nu.

Pappa: Mamma sa att de visar Färjestad-Brynäs idag klockan 4 på 4an. Alla: Bäst och vara hemma innan det då! Pappa: Vi stannar av en stund i Suangi? Mamma: Ne hinner vi hem till hockeyn då? Haha gillas.. Inte för att vi hejjar på någon av lagen men vi gillar hockey! Så nu ska jag kila iväg och bosätta mig
i soffan framför tv:n. Gott med tacos sen hihi puss!


Kommentarer
Postat av: fridaj

haha btw, visst kommer du ihåg att du har din ring liggandes hos mig? (a)

2011-03-12 @ 19:10:34
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback