Vi sitter i samma bil

2011-03-13 ♥ 12:59:59
It´s a sunny day, and it´s Sunday! Vet inte hur det är hemma men här skiner solen iallafall för fullt! Man blir på så bra humör när det är sol, right? Håller tummarna för att vi snart ska vara i Luleå. Inte för att jag tror at vi är det men man kan alltid hoppas haha. Såg nu att det var 4mil kvar. Så ungefär 17 mil kvar hem. Detta kan bli alldeles kung. För att jag och Maja ska ta oss en promenad till ishallen och se mina kära klasskompisar spöa divorna. Spöa är väl att ta i och divor också men nästan sant. Tvek..  Men håller tummarna för dem iallafall.

Man kan inte annat än älska modet som har nått Korpilombolo. Drar inte alla över kammen nu. Men har sett flera personer de senaste dagarna. Det jag pratar om är streetskor med tjocksockar nästan upp till knäna och svarta tights till. Love it!! MYT. Herregud vad det är fult, helt ärligt. Okej kan inte neka att jag inte har haft så, men det var i 6:an kanske?.. Nä fyfan för det alltså. Fine om man har det för att man inte ska frysa, men när det börjar vara en stor del av ens outfit... Då är det dags och tänka om! 



Där fick ni lite av min åsikt sådär direkt från bilen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback