Ont i fötterna

2011-03-08 ♥ 23:10:45
Hemma själv i huset. Både skönt och lite halv creepy. Måste börja packa hehe. Åker med Farmor och Farfar till Luleå och sedan buss till Korpilombolo som är slut destinationen. Slipper väntetid och tidig uppstigning. Kan det bli bättre alltså. 

Riktigt bra dag idag. Spenderades många timmar framför tv:n alltså imorse. Inte så konstigt när både jag och Andreas var gaanska trötta. Jag Linn och Andreas gick runt på stan och kikade ett tag innan vi mötte upp Lucas. Senare gick vi och fikade på Wayne´s eller, drack latte och kaffe. Haha guldstjärna till Andreas för kaffet... Senare for vi vidare på hockeyn. Blev en vinst iallafall. 

Nu måste jag verkligen gå och äta. Har inte ätit sen lunchen jag kokade ihop klockan 11. Ganska längesen faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback