Vinst på g

2011-03-16 ♥ 21:56:01
Grymt skönt med vinst. Nu gäller det bara att vinna på fredag. Var på hockeyn om ni inte förstod det hihi. Var där med massa trevliga hockeykillar och Felsecia. Nu ska jag gå ner och tvätta bort sminket och smörja in mig med Aloe Vera. Tror faktiskt jag fick lite färg idag ändå. Tjohoo! Planen är ju att vara asbrun tills UO ( Umeå Open ), så vi kör på naturligt fram tills dess. Jag Joffana och Linn, ingen concealer eller foundation eller rouge eller brunpuder eller brunkräm osv.. Håller tummarna för att vi ska lyckas. Får ju även bättre hy då så det är ju bara plus!!  Ska dricka lite jucie och lägga mig i sängen senare och se PLL♥ Love it!! Godnatt puss!



Mina kinder steker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback