Kaffepaus

2011-11-12 ♥ 16:16:59

Hejsan!! Förlåt för kass updatering den senaste tiden.. Den blir ju inte precis bättre nu när jag är här i Umeå?! Sitter iallafall på Mekka och dricker en latte nu medans jag väntar på att Moa ska sluta jobba. Som sagt så var vi och tog en kvällsfika på Wayne's igår. Efter stängdags begav vi oss med fint sällskap till Moa där vi spelade Absolut överens, lätt ett av de bästa spelen!

Senare idag så blev det en tidig uppstigning då stan och shopping väntade! Moa lämnade mig vid ett så gick själv. Ett utmärkt tillfälle gör att leta julklappar. Blev inga inhandlade men har iallafall några tänkbara på gång! Hittade däremot några fina saker till mig själv som får bli mina födelsedagspresenter. Får pengar och köper presenterna själv, tycker det är ganska skönt så får man verkligen precis vad man vill ha! Blev inte mycket shopping denna gång, men visar det lilla imorgon då jag har en dator! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback