Det regnar utanför mitt fönster

2011-10-18 ♥ 15:20:00
Tisdag check check check!! Som alla andra dagar så byter jag direkt om till mjukisshorts och lägger mig i sängen när jag kommer hem. Och denna dag är inget undantag. Hade riktigt otur imorse. Kollade på termometern och den visade värme så tog min kavaj och hoppade på cykeln. Efter 200m börjar det regna och när man väl kommer fram till skolan så är man dygnsur. Detta är då resultatet : " Nytvättat " hår , blöt i centerpartiet ( inte axelpartiet Simone ; ) ni ser ju själva skillnaden på skjortfärgen hehe och sist dränkta byxor. Den här dagen är bra, men inte idag! Men som tur är såg inte sminket ut som på bilden hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback