2011-10-07 ♥ 18:57:43
Hello darlings! Är på kalasbra humör och livet känns bara underbart. Det är fredag och jag har gjort bort mitt första prov på gymnasiet som ändå inte gick helt åt pipan!! Ikväll lyder planerna så att jag "flyttar" till Svanen ( Ellen!! ) under helgen med några brudar. I helgen är världen vår ( läggan )  hehe visst var det så brudar?! Hell yeah!! Åh jag är så taggad så detta inlägg kommer i slutändan bara vara en massa utropstecken.... Lyssnar på förra årets/förrförra årets partymusic. Ahaaa that´s what I´m talking about! Nu ska jag alldeles strax kila, pusssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Love you all guys!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha man tackar snyggingen;)<3

Pälsvästen har själv levererat hela veckan, en investering helt enkelt:D

2011-10-07 @ 21:39:51
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback