Hey soul sister

2011-09-21 ♥ 22:37:29


Två månader sen. Varför ska du bo så långt bort?.. Fast det spelar ingen roll. Hade ändå inte fått fira din födelsedag med dig... För du är ju i Italien! Hoppas du känner av alla vibrationer som jag skickar till dig. Typ som " Grattis Elin!! Ha de så jäkla underbart i Italien även om jag inte nu är där och bli brun för fasen. Love you " . Dom är så starka så du borde verkligen göra det.. Om du inte gör det så får du väl nöja dig med detta inlägg!

Du får ta och hälsa till Classe också och ge han en kram eller två. Han som snart blir gamla gubben!! När du ändå är igång så kan du ta och hälsa till hela din kära familj. Avslutar detta inlägg med och säga: Grattis på födelsedagen min underbara vän. Saknar dig så ta och träffa mig snart va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback