Mycket text?

2011-09-18 ♥ 11:43:58
Godmorgon! Hade världens skönaste dag igår. Först vaknade jag upp vid två och hade fått säkert 13 timmars sömn. Sedan tog jag en pw på två timmar och efter det bosatte jag och pappa oss i soffan och såg filmen The game plan. Att älska den filmen alltså! Och innan tolv slocknade jag. Visst är det roligt att läsa om hur mycket jag har sovit i helgen?? Höhö förstår det..

Men i fredags så var det middag hos Julie! Tacos och en fartfylld kväll stod på menyn. Bilder kommer väl senare då någon av chicasen langar bilderna! Nu är det dags för Wordfeud ( har säkert 20 st: It´s your turn blabla.. ) då jag har haft slut batte sen 10 igår och tydligen glömt min adapt till laddaren hos Julie, så om du ser detta så får du gärna ta med den på skolan imorgon!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback