Polo

2012-02-07 ♥ 10:12:00

Ett par Rayban outdoorsman och Gantklockor kommer ni få se mycket av här. Anledningen lyder så att jag kan inte få nog av dom!! Har även ett dagens dilemma då denna underbaara tisha ( som jag suktat efter såå länge ) inte går att beställa till Sverige.. Blir crazy haha.. Sitter och funderar på om jag känner någon som bor i USA och kommer på att Frida gör ju det!! Skulle jag då kunna beställa hem den till henne och då låta hon ta med den när hon kommer tillbaka till Sweden, eller så om det går att skicka på posten.. Får ta och prata med henne. Haha så mycket vill jag ha den....

Kommentarer
Postat av: Lowa

Okej! Men hur och var laddar jag hem den då? Höhö :)

2012-02-08 @ 20:10:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback