Prints

2012-11-21 ♥ 21:44:47

Sitter och kämpar med samuppgiften. Mår sjukt dåligt så det går väldigt trögt. Trevligt att man ska bli sjuk precis innan man ska resa. Men vad ska man göra.. Knapra ipren osv. Inte supertrevligt om jag får säga det själv. Hade iallafall min finaste Dennis hos mig igår. Sjukt vad man kan sakna en människa så mycket .. Hoppas att det inte blir allt för länge tills vi träffas igen! 

Här är vad jag Linnea och Frida har kämpat med den större delen av dagen i skolan idag. Nu har vi äntligen gjort två tavlor i vårt UF företag. Det känns så himla spännande allt det här!! Lite tråkigt att jag inte kan vara med då vi ska sälja dessa på lördagen. Men är säker på att dem klarar sig utan mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback