Hallåja

2012-05-27 ♥ 18:43:41

Hejsan,
Jag tänkte gästblogga här idag. Jag är en föredetta storbloggare. I helgen har jag varit på yran och umgåtts med gott folk och druckit gydricka.
Igår så var jag på Corona och stod längst fram med en av mina kompisar, namnet är hemligt!
Det var Rebecca och Fionas tur att spränga hela klubben Corona och det gjorde dom jättebra, jag ger ett toppbetyg till dom.
Smäller upp en bild när jag och min kompis stod längst fram.


Det var en liten recap över min gya helg hare bra vi hörs och ses kanske!
MVH
Dennis "djlattjo" "denkan" "dh" Hall
ps. Vill ni ha namn på min polare så kan ni kontakta Daniella så kanske vi kan lösa det.

Kommentarer
Postat av: elsa

han heter foppjke!!

2012-06-03 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback