I´M BACK

2010-12-03 ♥ 16:16:09
Har ni saknat mig? I´ll bet you did! Om vi säger såhär: under tiden jag är bortrest så är det inget bloggande. Enkelt och kortfattat! Men jag är helt överlycklig om att det ändå är mycket folk som läser min blogg även fast jag inte bloggar,  puss till er! Från en sak till en annan. Jag fyller underbara 15 år på söndag, speciellt eller inte speciellt de är ändå en födelsedag så!

Fredag underbara fredag, ska spenadera kvällen med JT ( Julia Tellström ). Var alldeles förlängesen senast så ikväll är det äntligen dax! 3.90 på ica, kan de bli bättre? Nja jag tror väl inte de. Sitter och lyssnar på party musik och är taggad till 1000 så bättre kan det nog inte bli! Hade tänkt skriva ett par inlägg och lägga in bilderna från veckan innan jag äter och duschar. Varsegod Tove;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback