Lan

2010-12-30 ♥ 04:07:43
Heeeeeeej! Är lite övertaggad eller så inte , eller vet inte riktigt hur jag är. Man blir lite vimsig när man inte har sovit på ett bra tag! Och kan lova er att jag och Linn inte har sovit mycket! Under de senaste 2 dygnen så har antal sovtimmar varit 0.. Just nu så ligger vi i min säng med det ultimata, måste ta kort på våran konstruktion senare! Sitter med en 2liters jucie , är det underbart eller vad? OjahOjah haha. Idag for vi på stan vid 10, köpte en kjol ett par leggings och en tunika. Visar sen nån gång hihi orkar inte nu. Alex och Matte joinade oss på stan, och sedan på kvällen så såg jag Linn och Alex The last song helveeetes vad man grinar till den... Just just i detta nu så har linn tagit en powernap utan att somna, de är förbjudet.. Ojoj hur ska vi orka detta, hoppas vi har någon kul att prata med så vi klarar oss! Underbara cambilder, u like it:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback