dags att vakna

2010-11-12 ♥ 20:26:05
hehe nu har jag vaknat från min power nap och känner mig piggare än nånsin!  heh myt.. är fortfarande trött men inte så trött att jag inte orkar göra något som innan! känner att jag är äckligt hungrig, för det var inte god mat så jag åt i princip ingenting. så måste ta mig något nu innan det bär av mot petra! hehe hon som ringde och väckte mig och sa att jag skulle pallra mig upp ur sängen och sedan till henne så det är precis de jag har tänkt göra! Julia Alicia Alma och Linn ska också vara där så det blir jätte kul!

assåå..... jag tror jag får, jag sitter och hör ett väldigt irriterande flöjtspel någonstans i huset! och jag kan inte komma på vars det är ifrån.. blir galen, hehe

nä men nu ska jag göra mig i ordning, puss!



undra om de kommer bli såhär galet ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback