magnet

2010-11-02 ♥ 17:41:40
har nyss tvättat ur min hårinpackning som jag haft sedan.. 2! har så äckligt risigt hår så jag börjar nästan grina. i vanliga fall har jag överlent hår men ikke nu (sörjer) . men mamma har äntligen bokat tid till mig , och ska färga&klippa håret den 16e tror jag de var.. ingen aning om hur jag ska göra, funderar på att göra en liten förändring men vet inte hur! så ni får gärna ge tips.
klockan 19.10 ska jag på magnetröntgen, är faktiskt lite rädd. ingen aning om varför, men de känns läskigt.. har ju röntga förut men då bara vanlig röntgen! men det ska nog gå bra. ikväll så är det hockey, hade jag ingen aning om heh. så om jag hinner så far jag dit, själv, osminkad, nicesuprice? nja . om jag hinner så ska jag träffa linn ikväll för det blev så kort stund igår, hoppas! nu ska jag försöka packa lite så jag slipper göra allt inatt hehe. pusss!

blött hår& inget smink, tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback