säng ljuva säng

2010-11-08 ♥ 18:09:18
typ det enda bästa med att komma hem det är att man får sova i sin egna säng! kan inte komma på något annat bra? jo en sak, att man har hela garderoben och inte bara några kläder och välja emellan hehe.
när jag kom hem igår mådde jag inte alls bra, trodde att magen hade slått en knut eller något sånt.. låg och kallsvettades när jag skulle sova. och inte blev det bättre av några få timmars sömn. så jag stannade hemma för mådde verkligen inte 100. fick dessutom huvudvärk imorse så jag gick och försökte sova , lyckades somna efter ett tag och vaknade upp sen vid 1, gaanska skönt? svar ja. och mådde tusen gånger bättre! så det blir skola imorgon. känner mig faktiskt rätt taggad för jag Moa och Linn ska hålla i våran gympa lektion med Afrikansk dans;) kommer bli helt AWESOME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback