snart helg

2010-11-11 ♥ 22:04:05
godkväll allesammans! sverige vann med 4-3, k-ung. skulle tjurat om dom inte hade vunnit så tur för mig. jag sitter och ser tv med mamma och pappa, ytterst mysigt. jag kan inte fatta att det är torsdag redan!! hela veckan har varit as |_0_| , och den har gått jättefort! imorgon är det en underbar fredag, förutom med att vi går till 15.10 och att vi har 6 lektioner, usch.. men annars så är de ju kul på kvällen hehe. på lördag så kommer mina kära vänner från umeå, Frida & Moa. frida har match på kaplan och sedan stannar dom och sover här. är skit taggad , och det kommer verkligen bli jätte kul för senaste gången dom var här var i augusti förra året!

haha förra sommaren, naturales chicas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback