svt1

2010-11-15 ♥ 20:58:02
Haha sitter i sängen och tittar på Ung & Bortskämd. Herregud säger jag bara, jag fattar inte hur man .. jaa ..  Men det är grym underhållning iallafall! Mamma och Pappa drar alltid exempel: Ja du ser ju hur ditt rum ser ut, Du passar aldrig tider, Hur ska det då gå när du flyttar till Umeå och bor själv?? Haha till mitt försvar så kan jag säga att det aldrig skulle se ut sådär;) Ja för jag har tänkt att gå gymnasium i Umeå. Får se om det blir, skulle vara as kul och gå där nere men det skulle ändå vara lite tråkigt och flytta ifrån kära Skellefteå. Så jag har ett litet dilemma där.. Men hur som helst så blir det nog bra i slutändan! Gäller bara att gå 100 % i valet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback