trötter

2010-11-17 ♥ 20:49:18
Ojsan, klockan är inte mer än 9 och jag ligger redan i sängen.. Men skönt är det! Ska se en film hade jag tänkt. Haha idag när jag kom hem så övade jag lite på sången sen la jag mig i soffan och såg Top model. När det var ett tag kvar så somnade jag, och vaknade upp vid halv6 då pappa sa att han skulle fara. Jag fick panik för jag trodde det var morgon och att den var halv 8 hehe. Så jag flög upp och sedan när jag insåg att den var halv 6 så somnade jag om istället.. Tur att inte mamma var hemma för då skulle jag verkligen inte få sova!
Redan onsdag! Riktigt skönt, känns som om det kommer vara en kanon dag imorgon! bara 3 lektioner+ kör sedan sång övning och sist hockeyn. Kan inte bli mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback