wihiie

2010-11-01 ♥ 17:35:26
igår for jag och petra som sagt upp på ishallen, där träffade vi gubbarna marcus fredde wille och axel. efter att matcherna led mot sitt slut så for vi hem till mig, förutom axel&wille då. det var då givet med wii. verkligen tragiskt att boysen vinner då med deras kassa dans i justdance när det är jag och petra som smeker när det gäller dansande? men att vi ska ha revanch är det inget snack om! när marcus&fredde for så blev det dansande tills bara var linnen kvar på oss, och det resulterade med att vi låg helt slut på mattan hihi, men kul var det. sedan efter vi hade spelat mariokart gick vi upp och la oss och såg ngn film som jag somnade till..(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback