yeah

2010-11-02 ♥ 17:11:50
fick en trevlig överraskning igår. eller ja trevlig&trevlig, fick besök av en rasta/gangster? kunde inte se vem det var men sedan när personen hade tagit av sig kepsen så var det ju solklart vem det var: LINN! blev helt chokad, hennes kläder tog mig helt! * haha * . det vart rejält med flum, linn som knappt hade sovit något på 2 dygn var helt borta. ytterst kul att skåda ;) vi for ut och cyklade en sväng men slutade upp hemma hos mig igen heh. linn for vid 11 , och då vet jag inte vad som hände. jo jag såg blood&bone, sjukt bra film!

aaahmagad

Kommentarer
Postat av: linn:*

HAHAHAHAHAHAHHAHA SÅ JVÄLA FUUUL<33<3<3

2010-11-02 @ 23:57:29
URL: http://lebbigalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback