sommar2010

2010-10-25 ♥ 02:14:03
tänkte att jag börjar med att lägga ut lite finfina bilder från i sommar
så får ni se vad jag har hittat på allt mest
!


vi börjar med skolavslutningen..


jag och mamma for till huvudstaden


jag gick på grönalund med min soulmate

kom hem från stockholm och for till syrran i storhamn
firade midsommar i boviken med finaste


var på konfaläger med skönaste människorna


"bodde" på stadsfesten


konfirmerade mig



jag och linn flyttade till boviken





och bodde där i en vecka


vi såg beachsoccer turneringen





flyttade hem igen

lekte på mobackenskolan

upptäckte risifruttiXL

var i härnösand och stekte


var på
UFF






stannade kvar i umeå och var med frida&moa





firade petras födelsedag





for till petras stuga några dar


umgicks med lindblom´s ♥

 såg första hockeymatchen för säsongen

hängde med mrs.x

reunion med girlsen

och skolan började..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback