back home

2010-10-25 ♥ 22:34:44
godkväll! har bosatt mig i sängen nu efter en lång och krävande promenad. halkigt som tusan, man fick passa sig noga så man inte halkade och slog ihjäl sig!! fast med skickligheterna som våra så slapp vi benbrott. vi gick en sväng upp till ishallen och där gjorde jag en helt underbar upptäckt: min mobil som jag hade haft inne på lagning hade ett nytt spel Bubble town2 !! så jag var överlycklig och satt och spelade de ett bra tag hehe så nörd som jag är:$ det gick som en dans på rosor ända tills det inte gjorde de längre.. haha nä men jag lyckades ta mig till level9 och sen tog det stopp. och då kunde vi fortsätta gå hehe. på vägen hem så stannade vi på konsum och köpte varsin gottipåse
JUSTE!!!!! jag märkte att jag hade tappat ena vanten när vi just hade kom fram till ishallen så då gick vi precis samma väg hem, och såklart så hittar jag inte vanten.. inte kul att någon tar min käraste vante!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback