2010-10-27 ♥ 21:07:26
nu ska jag ta och skriva ett par rader om min käraste soulmate. hennes namn är Elin Linblom och hon måste vara en av de mest underbaraste personerna jag känner! jag har känt henne sen jag gick i 4:an . under den sommaren så skulle hon och hennes lillasyster gå samma fotbollsskola som jag. och ingen av dom kände någon här så hennes faster sa att jag skulle ta hand om dom och självklart så gjorde jag det! vi blev fort vänner och jag umgicks med elin i stort sett hela tiden hon var här. vi hade verkligen jättekul tillsammans! sommaren där efter så märkte vi att vi var väldigt lika i allting, vi hade båda blont hår, vi var lika långa, vi hade likadana linnen, mobiler , och när vi var på vitbergsbadet så märkte vi att vi även hade samma bh:ar haha. kommer aldrig glömma den sommaren! vi hade inte träffats på hur länge som helst och sedan förra sommaren så när hon var här så träffades vi äntligen. och det var som att vi hittade tillbaks till varandra. vi passar verkligen ihop. den sommaren var en av dom bästa! vi gjorde allt man kan tänka sig göra.  vi gick på stadsfesten, jag lärde elin åka karuseller, såg bio som var kass, vi knackade fönster, vi åt tidig frukost, vi försökte sova ngn stans när våra föräldrar trodde vi var någon annanstans,  vi skrattade så mycket så vi lät som fler än 2 personer och mycket mycket mer. vi hade verkligen så kul! efter sommaren så var jag och hälsade på i västerås, det var första gången men verkligen inte sista! om precis en vecka så är jag i västerås igen, längtar så sjukt mycket! det sista jag vill säga är : jag älskar dig elin!












Kommentarer
Postat av: stellan

sväng förbi här i gävle! :D

2010-10-27 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback