Please forgive me

2011-08-09 ♥ 01:52:37
Ligger i sängen och funderar vad jag ska hitta på imorgon. Planen var att åka ner till Umeå. Har inte varit där sedan.. I början av Juni! Alldeles för länge om jag får säga det själv. Men nu är fallet så att Linn har dragit på sig den värsta förkylningen som vägrar att försvinna så det blir inget av. Och jag måste vara den sämsta människan från att ställa om och planera om saker. Är jag fast vid en sak så har jag riktigt svårt och ändra det. Haha väldigt ointressant var detta. 

Men iallafall har haft en super kväll med tjejerna. Vi såg The tourist som förövrigt var riktigt bra! Sedan så skrattades de på som vanligt och det blev en favorit i repris med goda mackor. Har inga bilder från ikväll tyvärr. 



Snygg kvalla!

Kommentarer
Postat av: linda

it's a fucking tourist?!?!?!?!

2011-08-09 @ 02:14:34
URL: http://lindamorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback