Paradis

2011-12-29 ♥ 01:28:27



- Julafton - 

Sitter och äter choklad och kollar på JVM = Having a good time! Det enda som saknas just nu är sällskapet av Linn!! Min dåliga uppdatering kan jag skylla på att jag har bott hos Linn de senaste dagarna. Vi har hunnit med bio, mellandagsrea, två misslyckade försök till lan, varit vakna alldeles för länge, sett en massa filmer, tryckt för mycket gosaker, och en drös med en massa fina pratstunder ( love u ). Har inga användbara bilder från dagarna då de är tagna på mig, Linn, Simone & Matilda då vi chillar galet i högsta hugg. XOXO





Kommentarer
Postat av: linn:*

älskar dig!

2011-12-29 @ 15:11:40
URL: http://lebbigalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback