Månen lyser bakom molnen

2011-12-16 ♥ 08:12:00
Godmorgon! Sitter på bussen nu till skolan och lyssnar på taggmusik. Väldigt trevligt att jag steg upp sex idag och ändå är pigg och ingen huvudvärk so far!! En kanonstart på denna underbara fredag! Igår var en av de bästa dagarna på länge då Ek1 skrev sitt sista prov för året. Mhmmm I like it!! Blev hockeytittande med min kära vän Elin men eftersom två dattar stod framme så blev det mer tetris än hockey hehe.. Men de är ju aldrig fel de? Ha en underbar fredag allesammans, bjuder på en bild på mig och kära Majsen från igår, XOXO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder =)



Vill du ha fler läsare till din blogg? Jag driver en blogg med 4 tusen läsare, nu kan du få chansen att bli VECKANS BLOGG!! Enkelt. Bara besök mig sen ser du vad du ska göra för att vinna =) Kram på dig

http://nattstad.se/@ff

2011-12-16 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback