Veckan som gått

2011-12-23 ♥ 21:29:08

Idag , ikväll då jag inte har något bättre för mig än att sitta vid datorn och tagga nyårs istället för att längta till morgondagen som är självaste julafton.. ( Ingen aning hur jag tänkte riktigt där..) Kan ju även passa på att gråta en skvätt då jag ser statistiken. Men ingen tycker väl om och läsa förra veckans inlägg om och om igen hehe.. Tänkte istället göra en resumé nu av just: veckan som gått. 




Veckan började med att jag skaffade nya glassesss, Såg Katy Perry live och artister som Mange, Robyn, Timbuktu, Veronica Maggio och en massa andra under MTV Show, Spelade Dundercupen och såg en drös med innebandymatcher bla: Ek1 - Spid3 som var till 100% underhållning,  Invigde de efterlängtade jullovet med en lunch/fika på Wayne´s, Hade middagsdejt hemma hos mig med Majsan, Förflyttade oss till Simone där Sunes Jul rullade på tv:n, Impulsslingande håret sådär på tolvslaget, Gav Simone sällskap för nattten och lyckades för ungefär första gången sova ut hemma hos henne ( något som aldrig händer ). Mucho buennoo vecka!!


Kommentarer
Postat av: hejsan

nyttigt liv du verkar leva " "

2011-12-25 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback