Ishett

2011-02-08 ♥ 18:28:35
Hittils så har jag bara älskat denna dag! Nationella gick bra, men det viktigaste.. Det gick bra att åka skridskor! Haha ja för att jag tycker att det var det viktigaste. Måste säga att det måste ha varit jobbigt att åka. Klagade på mina skridskor ungefär varannan sekund. För att jag är van vid konståkningsskridskor och hockeyskridskor har ju lixom en annan konstruktion! Men ju mer jag åkte ju bättre gick det. Gissa om jag och Felsecia var taggade, vi lyckades komma en aning försent till HK:n hehe. Vi åkte även efter skolan, det är verkligen jätte skönt. 


Ska bara säga att alla ni som läser min blogg i 9a. Skridskor efter skolan imorgon!!



these gonna be my new babes, får se om de lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback