Nationales

2011-02-07 ♥ 18:20:52
Emma stackaren mår inge bra så det blir ingen film ikväll.. Lika bra för jag gruvade mig för att sätta mig på cykeln i det kalla vädret och cykla den korta biten till henne. Orsaken var att jag är super trött hehe. Men vi får ta det en annan dag Emmsan, och krya!! Istället har jag tänkt att bädda ner mig med en kopp te och bara ta det riktigt lugnt. Måste ha energi tills imorgon.. För då har vi det första nationella provet i svenska. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men det kommer nog gå bra får jag hoppas.

Nu ska jag gå ner och fixa lite med skorna, var ju fel storlek så ska skicka och byta de!



HAHAH ungefär sådär känner jag inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback