Päron split

2011-02-01 ♥ 22:37:32
Blir nog ingen skola för mig imorgon.. Och därmed ligger jag efter med ett SO prov. Får ta igen det på fredag. Ska iallafall kila till skolan imorgon och ta hem lite skoljobb. Det sista jag vill just nu är att komma efter i skolan så det är behövligt. Har matte prov torsdag-fredag och har inte pluggat ett dugg så det är vad jag har tänkt och göra imorgon alltså. Vill verkligen fara till skolan på torsdag, dvs för att jag har sånglektion på kvällen då jag ska öva med Madde och Sanna och det vill jag inte missa! Och för att det är hockey på kvällen, och har en sån lust att se matchen lixom.

Sitter och ser på Milan-Lazio, lyckas alltid se på fotboll när pappa har haft tv:n innan haha. Planen var ju att se film men det blev det inget av, så nu väntar jag istället på Navy. Kan inte sova innan jag har sett det haha , nya tvångstanken!


Kommentarer
Postat av: Glennkathrine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-07-11 @ 08:12:15
URL: http://glennkathrine.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback