Matlagning

2011-02-07 ♥ 16:07:56
Äntligen hemma igen. Alltså hatar verkligen måndagar, eller jag gör det bara sista lektionen och första hehe. Matte-kemi. Inget som man orkar ha som första sista ämne lixom.. Vi hade "möte" idag om skolhockeyn. Vet inte om jag har nämnt det? Men det är iallafall tjejer som möter varandra alltså bland dom olika skolorna! Har ingen utrustning hehe. Har inte ens stått på skridskor sen typ 2-3 år tillbaka pga mina knäskador. Men eftersom de är bättre nu så ska jag se imorgon om det funkar, annars får jag stå på sidan om.. Något som jag inte gärna vill göra eftersom jag älskar hockey! Om mamma hade tillåtit att jag skulle få spela hockey när jag var liten så skulle jag ha varit proffs nu. Hehe tur att jag har bra självförtroende.

Ska gå ner nu och se om det finns någon chans till att jag kan få laga mat. Har velat göra det i typ 2 veckor nu men aldrig fått det. Taskigt att dom har tjatat på mig i evigheter om att jag ska göra det och nu när jag vill så ba : Neeee inte nu. Dålig stil om jag får säga det själv.



Har cirkus 1000 bilder att lägga upp nu hihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback