Sång

2011-02-09 ♥ 17:35:11


Kvällen ska spenderas med detta nothäfte. Ska alltså och sjunga på Musikskolan. Det är från 6-8. Kändes lite jobbigt för är jättetrött men det blir nog säkert kul när vi kommer vara flera nu. Fast kan inte neka att jag skulle velat vara hemma och bara sovit hehe. Efter sången ska jag iallafall fara på Ica och köpa lite nödvändigheter , stor del tills imorgon!. Då vi ska skriva uppsatsen. Jag brukar inte ha svårt för att skriva så det ska nog gå bra. Fick tillbaka SO provet/projektarbetet idag..  27/27 på provet, VG+ / MVG- på arbetet. Vet inte om jag är nöjd eller inte.. Det hade verkligen varit så skönt med ett MVG men men. Nä nu ska jag värma upp stämbanden lite puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback