Hemma igen

2011-01-07 ♥ 18:37:34
Halli hallå! Gårdagen var superduper, synd bara att Moa och Anna inte kunde komma.. Vi får göra om det så alla kan vara med hihi. Vi var som sagt hos Emma, galet så fint dom hade! Jag och Linn hade tydligen missat att vi skulle ta med oss frukt.. Men men vi började iallafall med och göra fruktsallad. Jag dör så god den var!! Senare spelade vi ett spel som hette Skvaller. Men innan vi hann spela klart så var Elsa tvungen och fara.. Fast vi hann iallafall få höra lite smaskigt skvaller haha *blink*.

Jag: Är det okej om jag tar av mig jeansen?
Linn: Haha nej vi ska ta kort!
Jag: Haha äh skit sam!
Linn: Nej allvarligt du får inte!!
Jag: *Skrattar* , men ge dig!
Linn: *Skrattar* sen helt seriös , NEJ

*Alla skrattar*

Hahahah är bruden skön eller vad! Vi gick ner och såg en film medans vi satt och pratade och myste med filtar. Sen när vi skulle lägga oss vid 5 tiden så spårade de. Jag och Linn fick skrattanfall efter att jag tydligen såg ut som dövisen HAHAHAHA.  Okej sorry alla som blev utsatta för oss inatt! :$


Kommentarer
Postat av: Moa

Låter treevligt!! Nästa gång får jag se till att jag kan vara med;)<3

2011-01-07 @ 19:08:45
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback