Sjuk

2011-01-20 ♥ 13:05:49
Godmorgon! Jaa rubriken säger ju allt! Jag har lyckats bli sjuk, eller jag mår skit illa och tror att jag ska spy när som helst. Fast som tur är så har jag inte gjort det (än). Går i samma spår som flera av mina klasskamrater som har haft vinterkräkssjukan + illamående! Känns ju inte så super. Jag hade ju taggat träningarna idag och sången.. Usch usch för illamående. Typ de värsta jag vet.. Vaknade runt 12 och nu försöker jag få i mig en fil tallrik. Jag vaknade av att det var riktigt fint väder, solen börjar titta fram mer och mer nu! Inte länge kvar tills det är vår.
Har försökt ringa till sjukgymnasten och säga att jag inte kommer men det är ingen som svarar.. Vad ska man göra då??Ahja idag så har jag tänkt lägga ut alla bilder, jag sover inte förrän jag har gjort det!!  Hehe ja. Nä nu ska jag kolla runt lite på kläder , perfekt sysselsättning när man är sjuk! Jag gör det jämt haha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback