Update från Norrbotten

2011-01-15 ♥ 23:44:22
Hejsan! Hehe som ni kanske förstår så befinner jag mig i Norrbotten rättare sagt Korpilombolo, lika med hos mormor. Trevlig liten by den här. Vansinnes kallt ute så har inte ens gått ut. Men en sak, det är alltid så sjukt fin himmel här! Haha okej lät väldigt dorky de där. Men det är så det ligger till haha, måste lägga upp några bilder sen och visa!
Ahja iallafall så kom vi fram igår runt typ 7 kanske, och på vägen så vart det ett stop på donken! Haha pinsamt att det är så gott, men i stort sett så saknar alla Skellefteå bor donken! Vaknade före 2 idag, riktigt skönt! Har inte gjort något speciellt på hela dagen sett lite film åså sen ikväll så var den efterlängtade bastun haha. Ärligt höjdpunkten med att vara här! Passade på att vara lite extra snäll mot håret också. Har nytt shampo och balsam, hur bra som helst! Nu ska jag fortsätta se filmen, puss!
^ Dessa produkter använder jag

1. Tigi Bed Head Urban Anti - Dotes
2. Sassoon inpackning Colourprotect Deep
3. 3. Tigi Rock Out Shine Blaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback