Inte glad

2011-01-24 ♥ 15:51:57
Åh är frustrerad.. Kom nyss hem och satte mig framför tv:n ihopp om att det skulle vara Top model , och så är det inte det. Inte kul på något sätt!! Tror jag ska gå och tröst äta min paj som finns kvar från igår. Ikväll så blir det som sagt att besöka gymnasium och senare blire hård plugg all night long i hopp om att få ett bätre betyg än G. Inte för att jag har tänkt och satsa på Teknik eller så men känns ändå nog lite onödigt och skita i det helt..
Har inget mer att skriva för tillfället så , puss!



Någon som är taggad på detta?

Kommentarer
Postat av: fliisan

Oh no... Not at all :S

2011-01-24 @ 16:26:04
URL: http://esterochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback