9 Juni

2011-06-09 ♥ 15:31:48
Att jag är inne just nu är bara sjukt. Men har varit ute hela dagen och druckit liite för lite vatten så har förbannat ont i huvudet.. Men ska kriga ett tag till och gå ut och lägga mig innan pappa kommer hem. För då lyder min plan så att han och jag far in till stan och köper silverschampo. Har haft blondspray i håret hela dagen. Och klart som fan att min utväxt har minskat radikalt! Men varning för en gul ton så ska fixa det med silvret! Sedan ska jag även baka en kaka och ta med till min älskade Linn som har varit med om en liten olycka för att muntra upp henne. Men inte är hon serious game inte, men tycke de passade in hehe... Puss!



Bild från då vi var i Umeå i parken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback