Bastu nu

2011-03-12 ♥ 20:06:04
Jag får helt ärligt.... Det tar så äckligt lång tid och ladda upp bilder.. Inte så jättevan vid att sånt ska ta lång tid när jag har den nya datorn. Men nu är det ju internets fel lixom. Skellefteå förlorade. Har en svag känsla att slutspelet kommer ta slut här. Iallfall om de fortsätter så här. Jag hoppas verkligen de skärper sig de matcherna som är kvar nu. 

Ska gå och slå på bastun nu. Kändes skönt att komma hem fräsch. Vi åker ju hem imorgon. Som jag har längtat. Haha nejdå det har varit helt ok här. Men det är alltid bättre hemma. Nästan iallafall. Om jag inte är för trött ska jag se till att träffa någon vän. Som sagt så har jag inte träffat någon här. Så måste nog förbereda mig innan måndag så jag inte får panik då för alla människor som kommer vara i skolan. Okej då det var ett skämt. Ska skynda mig lite nu, Spiderman på tv ikväll tjoho!!




Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback