Inget internet i morse

2011-03-29 ♥ 16:10:01
Hejsan bloggen! Hemma idag igen. Har riktigt ont i halsen men ingen feber nu iallafall. Förstår inte vad jag har fått i halsen. Börjar ärligt tro att jag har en böld i halsen nu. Det är värre än igår.. Inte så jättehärligt.Har sett Teenage Mutant Ninja Turtles hela morgonen. Otecknat! Haha verkligen hur bra som helst!Funderar på om jag ska ta itu med mitt rum. Skulle liksom vara ganska bra. Kan ju också ta hela dagen hehe så jag får överväga det.. Eller så tar jag det imorgon, funkar ju det också! Puss
Hejsan bloggen! Hemma idag igen. Har riktigt ont i halsen men ingen feber nu iallafall. Förstår inte vad jag har fått i halsen. Börjar ärligt tro att jag har en böld i halsen nu. Det är värre än igår.. Inte så jättehärligt.Har sett Teenage Mutant Ninja Turtles hela morgonen. Otecknat! Haha verkligen hur bra som helst!Funderar på om jag ska ta itu med mitt rum. Skulle liksom vara ganska bra. Kan ju också ta hela dagen hehe så jag får överväga det.. Eller så tar jag det imorgon, funkar ju det också! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback