@ dövas

2011-10-13 ♥ 18:18:26

: Så jävla skönt!! Det var nog standard repliken när Ek1 kom ut ur klassrummet idag. Jurreprovet är avklarat och det är verkligen så jävla skönt! Livet känns lite lättare då de bara är matteprov sedan en vecka helt utan prov. En liten ledighet skulle jag vilja kalla det! Iallafall på kvällarna. Lovet närmar sig med stormsteg och bara en ypplig månad efter det så fyller jag år! Ja alltså höstterminen har alltid en tendens att gå riktigt fort. Men de är inget man sörjer precis! Sitter på mammas jobb och hoppas att internet ska börja funka så man kan se matchen. Derby ju!

Detta ser ju ganska gott ut?! Tror jag ska ta pappa och mina kryckor på en liten tur i stan så kanske detta följer med hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback