Inte nu igen

2011-10-11 ♥ 21:47:36







Som iallafall några av er vet så har ett stort problem med mina knän. Diagnos : Hopparknä. En skada som elitidrottare får i samband med sporter där man hoppar, tex handboll & basket. Att jag då inte utövar någon av dessa sporter eller något dylikt men ändå slutar upp med denna skada är väldigt frustrerande.


Har haft de sedan sommaren till 6:an och går nu första året på gymnasiet. Så de är ett tag. Inte nog med det, jag har det även på båda knäna. Som ni ser på bilden är det inte samma knä, men de är samma " skada " och de är samma lilla felstegade hopp som utlöste detta. Som tur är det att de går över på 1-3 dagar. Men de kommer igen då och då.. Hoppas innerligt att de har gått över tills imorgon. Annars så kommer jag behöva krycka och ha mjukisbyxor , och de är inget jag vill....

Bild 1  är från i våras och bild 2 är tagen nyss.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag har också hopparknä, inte skönt! Men mitt försvinner aldrig men det är bättre vissa dagar... Var i Umeå och gjorde ultraljud på knäna i somras, skrev ett inlägg om det då: http://klarahe.blogg.se/2011/june/hopparkna.html

hehe :D

2011-12-04 @ 23:52:17
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback